Onderweg naar australie - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Elmas Kant - WaarBenJij.nu Onderweg naar australie - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Elmas Kant - WaarBenJij.nu

Onderweg naar australie

Blijf op de hoogte en volg Elmas

17 September 2014 | Taiwan, Taipei

Zo, vandaag ging het grote avontuur beginnen.

Mijn ouders, broer, Marit, Maurice, Marco en Berthold gingen mee naar Schiphol om me uit te zwaaien, erg fijn!

De reis naar Bangkok was erg lang, 10 en half uur vliegen,, heb denk ik 3 uurtjes geslapen..

Het was wel erg gezellig in het vliegtuig, lekker eten en onbeperkt drinken ;-)

Bij het landen zagen we trouwens nog een aantal vreemde vogels,, soort reigers maar dan toch weer heel anders..

Na het landen zijn we een uurtje uit het vliegtuig gegaan omdat er getankt moest worden, we zijn dus even wat wezen eten op t vliegveld en een beetje rond wezen kijken,, apart hoor,,,, je staat echt ineens in een heel andere wereld! Aziaten met mondkapjes bijvoorbeeld...!

Daarna zijn we verder gaan vliegen naar Taipei, (Taiwan) en zijn we zojuist aangekomen in ons hotel.

Wat een warmte,,, jawel,,,,, 35 graden!!! Pfffff

Wat een straatjes en winkeltjes onderweg, echt best wel bizar! De mooiste villa's staan tegen sloppenwijken aan, winkeltjes waar ze tv's verkopen uit 1816 voor Christus, noem maar op!

Vanaf 5u gaat het zwembad open hier in t hotel,, dus we gaan met ze 30en even zwemmen zo.

Tot laterrr xxx

  • 17 September 2014 - 13:14

    Clementine Bergfeld:

    geniet van jouw reis

  • 17 September 2014 - 14:11

    Marit :

    Ik ben nou toch wel heel erg benieuwd naar die vogels hoor! Haha! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Taiwan, Taipei

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Oktober 2014

Tekst 5

11 Oktober 2014

Tekst 4

02 Oktober 2014

Tekst 3

22 September 2014

Teksts 2

17 September 2014

Onderweg naar australie
Elmas

Actief sinds 17 Sept. 2014
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 3778

Voorgaande reizen:

17 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

17 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: